پیشینه تحقیق مدیریت سود و سیاست های تقسیم سود
پیشینه تحقیق مدیریت سود و سیاست های تقسیم سود پیشینه تحقیق مدیریت سود و سیاست های تقسیم سوددانلود پیشینه تحقیق مدیریت سود و سیاست های تقسیم سود پیشینهومبانینظریمدیریتسودوسیاستهایتقسیمسودپیشینهمبانی-------
پیشینه تحقیق مدیریت سود و سیاست های تقسیم سود
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 90 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1- مقدمه ............................................................................................................................................... 16
2-2-1- مفاهیم مختلف سود .................................................................................................................... 17
2-2-1-1- سود ....................................................................................................................................... 17
2-2-1-2- اهداف گزارشگری سود ......................................................................................................... 17
2-2-1-3- پیش بینی سود و استفاده کنندگان پیش بینی سود .................................................................. 18
2-2-1-4- فواید سود برای سرمایه گذاران .............................................................................................. 19
2-2-2- مفاهیم مدیریت سود ................................................................................................................... 20
2-2-3- انگیزه های مدیریت سود ............................................................................................................ 23
2-2-3-1- قراردادهای بین مدیران و مالکان ............................................................................................ 23
2-2-3-2- قراردادهای بین مدیران و بستانکاران ...................................................................................... 24
2-2-3-3- انگیزه های سیاسی .................................................................................................................. 24
2-2-3-4- انگیزه های مالیاتی .................................................................................................................. 25
2-2-3-5- تغییرات در مدیران ارشد اجرایی ............................................................................................ 25
2-2-3-6- انگیزه های مربوط به نخستین عرضه عمومی ......................................................................... 25
2-2-3-7- کاستن از هزینه های معاملاتی ................................................................................................ 26
2-2-3-8- برآوردن انتظارات ................................................................................................................... 26
2-2-4- الگوهای مدیریت سود ................................................................................................................ 26
2-2-4-1- الگوی به دست آوردن آرامش ................................................................................................ 26
2-2-4-2- الگوی حداکثر کردن سود ....................................................................................................... 27
2-2-4-3- الگوی حداقل کردن سود ...................................................................................................... 27
2-2-4-4- الگوی هموارسازی سود ......................................................................................................... 27
2-2-5- طبقه بندی مدیریت سود ............................................................................................................. 28
2-2-5-1- انواع روش های مدیریت سود ............................................................................................... 28
2-2-5-1-1- اندوخته ارزیابی یا ذخیره ارزیابی ...................................................................................... 29
2-2-5-1-2- انتخاب روش های حسابداری ........................................................................................... 29
2-2-5-1-3- برآوردهای حسابداری ....................................................................................................... 30
2-2-5-1-4- تصمیمات اقتصادی ........................................................................................................... 30
2-2-6- انواع مدیریت سود ..................................................................................................................... 32
2-2-6-1- مدیریت سود خوب در برابر مدیریت سود بد ....................................................................... 33
2-2-7- هموارسازی سود ......................................................................................................................... 34
2-2-8- نظریه مدیریت سود ..................................................................................................................... 37